"Azərbaycan Sənaye Sığorta” ASC xidmət keyfiyyətinin
və müştəri məmnunluğunun yüksəldilməsi istiqamətində mütamadi olaraq
ararşdırmalar aparır, ortaya çıxan uyğunsuzluqları aradan qaldıraraq keyfiyyətli
xidmət göstərir. Bu xidməti müştərilərə müxtəlif sığorta növləri vasitəsilə təqdim
edirik. Şirkətin daha çox üstünlük verdiyi sığorta növlərindən biri də, müştərilərinə altı ildən çox xidmət verdiyi
Könüllü Tibbi sığortadır.
Könüllü Tibbi Sığorta – münasib qiymətə tibbi xidmət
almaq, diaqnostika və müalicədən istifadə etmək imkanı yaradır, həmçinin tibbi
xidmətlər üzrə yarana biləcək gölənilməz xərclərin etibarlı həll üsuludur.
Şirkət
hər il olduğu kimi, bu il də tibbi sığorta xidmətindən istifadə edən müştərilərin
məmnuniyyət dərəcəsini ölçmək məqsədi ilə anket araşdırması aparmışdır. Təqribi
iki ay müddətində aparılan araşdırmanın anket hazırlanması və data analizi müstəqil
şirkət tərəfindən həyata keçirilib. Əldə olunan nəticələr göstərir ki, ötən illərlə
müqayisədə Tibbi Sığorta xidməti üçün müraciət edən insanların məmnunluğu kifayət
qədər yüksəkdir. Məmnunluğun artmasına ən çox təsir edən amil klinika və apteklər
şəbəkəsinin genişlənməsi və onlarla sıx əməkdaşlıqdır. Ölkə regionlarında, hətta
rayonlarında müasir tələblərə cavab verən Müalicə-Diaqnostika mərkəzləri,
klinikalar ilə müqavilələr bağlanılıb. Əvvəlki illərdə bölgələrdəki
sığortalılar müalicə və müayinə üçün Bakıya gəlirdilərsə, artıq həmin xəstələr
yerli tibb müəssisələrinə göndərilır. Bəzi
klinikalar sığortalılara ildə 3-4 dəfə təminata düşməyən, məsələn dişlərin
müasir üsullarla ağardılması, diş daşlarının təmizlənməsi kimi müxtləf
kampaniyalar təqdim edir.
Göstərilən
xidmət ilk olaraq "Çağrı Mərkəzi”ndən bağlayır. Peşəkar cavab və sığortalının
düzgün yönləndirilməsi məmnunliğun ilk addımıdır. Sırf bunun üçün Çağrı Mərkəzinin
əməkdaşlarına təlimlər keçerilir, səmimi və peşəkar ünsiyyət qaydaları haqqında
məlumat verilir. Çağrı mərkəzinin əməkdaşları gündə 400-dən çox telefon zəngini
cavablandırılar.
Təcrübə
göstərir ki, bu və buna bənzər araşdırmaların aparılması göstərilən xidmətlərin
keyfiyyətinin yüksəlməsinə, narazılıqların aradan qaldırılmasına, müştərilərin
istəklərinin həyata keçirilməsinə böyük dəstək olur. Məsələn, ötən il keçirilən
anket araşdırmasından sonra müştərilərin istəkləri nəzərə alınaraq, yeni
sığorta ili üçün tibbi sığorta, Silver, Gold və Platinium paketdə təqdim
edildi.Yəni, nisbətən az əmək haqqı alan və xərclərini büdcəsinə uyğun etmək
istəyən müştəri də, maksimum təminatla tibbi sığorta xidmətlərindən yararlanmaq
istəyən şəxslər də uyğun sığorta paketini seçə bilirlər. Müştəri ambulator
müayinədən, cərrahiyyə əməliyyatına qədər demək olar ki, bütün tibbi xidmətlərdən
yararlanma imkanı əldə edə bilir. Bu ilki anket araşdırması göstərir ki, üç
sığorta paketinin tətbiqi sığorta olunanların çoxunu razı salıb.
Şirkət
əməkdaşları vaxt-aşırı sığortlalılarla görüşür, onların problemlərini dinləyir
və həlli yolunda işlər aparır. Sağlam rəqabət, müştəri məmnuniyyətinin hər
zaman yüksək səviyyədə saxlanılması, xidmətlərin keyfiyyətinin qorunması və
inkişaf şirkətin əsas hədəflərindəndir.